نمایشگاه خودرو پاریس 2010 مرسدس بنز، قدرتمند / گزارش تصویری

ن

مرسدس بنز CL63

به گزارش سی.نت، مطابق اعلام مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو امسال موتور AMG مذکور با قدرت 571 اسب بخار تا سال 2011 به وسیله یک موتور دو توربویی 5.5 لیتری V-8 با قدرت 544 اسب بخار در اتومبیل‌های CL63 جایگزین خواهد شد. این تغییر در کنار بهبود سیستم استارت اتومبیل باعث می‌شود مصرف سوخت این نمونه تا 25درصد کاهش پیدا کند. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

مرسدس بنز CL63

برای بهبود دیگر اجزای اتومبیل از پره‌های دوتایی رینگ از جنس تیتانیوم، فیبر کربن اضافه برای اسکلت اتومبیل و سقف آن همراه با چرم برای فرمان اتومبیل استفاده شده و زمان صفر تا صد خودرو از 4.5 ثانیه به 4.4 ثانیه کاهش پیدا کرده است. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

مرسدس بنز CL63

 

مرسدس بنز CLS 2012
این سدان جدید با استفاده از آلومینیوم در طراحی اغلب بخش‌های فلزی آن مانند درها، سقف، گلگیر جلو و در صندوق عقب حدود 25کیلو سبک‌تر شده است. البته طراحی موتور آن و نمونه‌های در دسترس به مراتب جالب‌توجه‌تر است. (برای مشاهده عکس بزرگ،
اینجا را کلیک کنید)

مرسدس بنز CLS

این اتومبیل با چهار موتور گوناگون در دسترس خواهد بود. ابتدا CLS با دو موتور V-6 3.5 لیتری به بازار اروپا وارد خواهد شد که یکی دیزلی با قدرت 265 اسب بخار و دیگری گازی با قدرت 306 اسب بخار خواهد بود. پس از آن نمونه‌های دارای موتور چهار سیلندر 2.5 لیتر دیزلی با قدرت 204 اسب‌بخار و سی.ال.اس 550 با موتور V-8 با قدرت 402 اسب بخار وارد بازار خواهند شد. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

مرسدس بنز CLS

در ساخت چراغ‌های جلوی این اتومبیل از لامپ‌های ال.ای.دی استفاده خواهد شد و تغییراتی برای بهبود فضای داخلی این اتومبیل صورت خواهد گرفت. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

مرسدس بنز CLS

 

ای.سل، خودروی الکترونیکی مرسدس بنز
مرسدس بنز در ادامه تلاش‌هایش برای بهبود بهره‌وری و کاهش آلایندگی اتومبیل‌ها ای.سل، خودروی الکتریکی ساخت این شرکت را در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی کرده است. از این محصول تنها 500 نمونه در پاییز امسال تولید خواهد شد.

این اتومبیل از پلتفرم کلاس ای این شرکت در کنار سیستم پاورترین تولیدی شرکت تسلا استفاده می‌کند. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

مرسدس بنز ای.سل

دو باتری یون لیتیوم به کف اتومبیل متصل شده‌اند تا در کنار اشغال کمتر فضا پایداری بهتری به این اتومبیل بدهند. آنها قدرتی معادل 95 اسب بخار تولید خواهند کرد. حداکثر سرعت ای.سل 200 کیلومتر بر ساعت برآورد شده است.

این خودرو مانند تسلا رودستر از یک دوشاخه استاندارد و سیستم هوشمند شارژ اتومبیل استفاده می‌کند. با استفاده از این سیستم امکان زمان‌بندی شارژ مجدد باتری‌ها در ساعاتی که مصرف برق پایین‌تر هست و هزینه کمتری به دارندگان خودرو تحمیل می‌شود، وجود خواهد داشت. (برای مشاهده عکس بزرگ، اینجا را کلیک کنید)

مرسدس بنز ای.سل

دو عدد دوشاخه در صندوق عقب خودرو جاسازی شده‌اند که می‌توانند با استفاده از جریان تک‌فاز و سه‌فاز 230 ولت خودرو را شارژ کنند. زمان شارژ باتری‌های نیمه‌پر با جریان تک‌فاز 8 ساعت است که استفاده از جریان سه‌فاز این زمان را به 3 ساعت کاهش خواهد داد. این خودرو سبز به زودی وارد بازار اروپا خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد