کاریکاتور/ پس من چی؟!

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه های خاورمیانه امروز به مسئله دروغین بودن ادعاهای رژیم صهیونیستی در مذاکرات مستقیم سازش و بحران سیل و تروریسم در پاکستان توجه داشته اند.

توافقات کارساز

پایگاه خبری الانتقاد لبنان امروز در کاریکاتوری به انفعال برخی از کشورهای عربی و قدرتهای غربی در برابر توافقنامه های مهم ایران و لبنان اشاره کرده است که چاره ای جز نظاره در برابر  آن نیافته اند.

خروس تخم نمی گذارد!

پایگاه خبری ورلد بولتن ترکیه در کاریکاتوری به امید واهی اعراب به آمریکا در مسئله سازش توجه کرده است. بر این اساس، طرف عربی در انتظار تخم گذاشتن خروس آمریکایی است!

وضعیت آمریکا در عراق!

روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط وضعیت آمریکا در عراق را همانند فردی نابینا دانسته که سگ راهنمایش هم فرار کرده است و وی حیران مانده که به کجا قدم بگذارد.

سازمان ملل و جنوب سودان

روزنامه العرب الیوم اردن به تلاش های سازمان ملل در راستای جدایی جنوب سودان اشاره کرده است. طراح کاریکاتور سازمان ملل را در حال قلم گرفتن عبارت جنوب در نقشه سودان به تصویر کشیده است.

آمادگی طرف مذاکره!

روزنامه عربستانی عکاظ در کاریکاتور روز خود نگاهی طنزآمیز به طرف فلسطینی حاضر در مذاکرات داشته است که همه امتیازات (حتی لباسهایش) را به امید سازش از دست داده و به هیچ چیزی در مقابل دست نیافته است.

مُهر شهرک سازی

روزنامه الوطن قطر در کاریکاتوری به تداوم شهرک سازی در کرانه باختری که مذاکرات را به چالش کشانده توجه کرده است. بر این اساس، پرنده صلح را نیز اتیکیت شهرک سازی خورده و بسیار غمگین است.

سرقت تاریخ

روزنامه الدستور اردن به تلاش رژیم صهیونیستی در راستای به تاراج بردن تاریخ فلسطینیان اشاره کرده است. که در نظر دارند با جعل اسناد و تحریف حقایق تاریخ مجعولی را جایگزین آن کند.

برادران دوقلو!

خبرگزاری فلسطین الیوم به اعتراف رسمی وزارت خارجه آمریکا به یهودیت ادعایی اسرائیل اشاره کرده است. در این کاریکاتور آمریکا و اسرائیل همچون برادرهای دوقلو به تصویر کشیده شده اند که یکی از آنها تنها در برخی مواقع نقاب بر چهره می زند.

آگاهی غرب از اوضاع فلسطین

روزنامه الوطن عمان در کاریکاتوری به جانبداری کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اشاره کرده است که به جای آگاهی از اوضاع شهروند فلسطینی، اطلاعات خود را از رادیو اسرائیل می گیرند.

پس من چی؟!

روزنامه الاتحاد امارات با اشاره ای معنی دار به آزادی تمام معدنچیان شیلیایی، پرنده صلح را همچنان گرفتار در دخمه ای تنگ و تاریک به تصویر کشیده است که ملتمسانه گفته است: پس من چی؟! (یکی مرا هم نجات دهد).

آهنگساز متبحر!

روزنامه الوطن عربستان امروز در کاریکاتوری رژیم صهیونیستی را در تلاش برای نواختن آهنگ یهودیت اسرائیل با استفاده از ساز تاریخ فلسطین به تصویر کشیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد